Ga aan de slag bij Minerva!

Minerva neemt je volledige bedrijfsadministratie uit handen en draagt hier zorg voor. Door handige online tools worden inkoop- en verkoopfacturen geautomatiseerd verwerkt en heb je via een dashboard altijd zelf de controle over het lopende jaar en alle voorgaande jaren. Bij Minerva houden ze niet van een 9 tot 5 mentaliteit. Ze zijn er ook buiten kantoortijden als dat even beter uitkomt.

Over Minerva

Minerva neemt je volledige bedrijfsadministratie uit handen en draagt hier zorg voor. Door handige online tools worden inkoop- en verkoopfacturen geautomatiseerd verwerkt en heb je via een dashboard altijd zelf de controle over het lopende jaar en alle voorgaande jaren. Bij Minerva houden ze niet van een 9 tot 5 mentaliteit. Ze zijn er ook buiten kantoortijden als dat even beter uitkomt.

Minerva is er voor zzp-ers, het kleinbedrijf en middelgrote bedrijven. Bij elke tak van ondernemerschap hoort een maatwerk oplossing. Ze spreken jouw taal, das wel zo fijn!

De volgende stap in je carrière

Minerva is gevestigd in het centrum van Doetinchem. Door de eigen ervaring van Minerva in het bedrijfsleven denken, werken en doen zij als ondernemers. Dus geen 3-delige pakken en ondoorzichtige tarieven maar samen de werkvloer op en kijken wat goed voor de bedrijven. Een eerlijk advies dat is Minerva!

Wie bij Minerva het kantoor binnenstapt aan de Keppelseweg in Doetinchem, valt meteen de informele sfeer op. De beste gesprekken voeren ze aan de ‘keukentafel’.

Werken bij Minerva

Minerva geeft je de kans om op alle fronten te groeien. Zowel persoonlijk als vakinhoudelijk. Ze bieden je vrijheid en de mogelijkheid om echt in gesprek te komen met ondernemers. Daarbij kennen ze een passend pakket qua salaris en secundaire voorwaarden. Enthousiast geworden? Solliciteer dan op één van de vacatures van Minerva in Doetinchem!

Wat anderen vertellen over Fongers en Fongers

"Bij Fongers & Fongers verliep de communicatie gemakkelijk, open en laagdrempelig. Er werd goed naar mijn wensen geluisterd en zo kwam de passende vacature ook snel. Ook na de sollicitatieprocedure blijven ze geïnteresseerd en betrokken. Ik ben nog steeds erg blij met mijn huidige baan, dank jullie wel"!
Manon Wijnands – Ouwens – Misset | Marketing coordinator
"Ik studeerde af en wist eigenlijk niet goed wat voor baan ik zocht. Na een super verhelderend intake gesprek bij Fongers & Fongers (met Chantal) had ik een duidelijk beeld voor ogen. De dames van Fongers & Fongers hebben me ontzettend goed geholpen bij het vinden van een baan die bij me past. Ik zit nu helemaal op mijn plek!"
Mayke Herstel – State of Art | Content specialist
“Tijdens een spontaan kennismakingsgesprek bij Fongers & Fongers, is er een passend persoonlijk profiel van mij geschetst. Hierin zijn interesses, ervaringen en verwachtingen duidelijk naar voren gekomen. Aan de hand hiervan is de sollicitatieprocedure gestart. Na een geslaagde sollicitatieronde was een nieuwe uitdaging binnen korte tijd geregeld. Een persoonlijke aanpak met een fantastisch resultaat. Super!”
Emiel Remerie – Ottevanger | Constructeur
"Een gezonde focus op je persoonlijke interesses voor de best mogelijke match. Fongers & Fongers weet zich te onderscheiden door zich te verdiepen in de persoon en daarmee kansen te bieden die aansluiten bij mijn opleiding, ervaring en bij mijn persoonlijke interesses. Dit heeft geresulteerd in een uitdagende werkplek waar ik inmiddels al meerdere jaren met veel plezier werkzaam ben".
Simon Arends – Hencon | Technical Sales Support Manager
“Ik had gelijk in de gaten dat Fongers & Fongers niet zomaar mensen doorstuurt naar de potentiële werkgever. Fongers & Fongers doet uitgebreid haar huiswerk en weet zich in te leven in wat werkgever en werknemer zoeken. Ze houden zich uitstekend aan de gemaakte afspraken en bellen op de afgesproken tijden (of zelfs eerder!) terug.”
Jeroen Joling – Rouwmaat groep | Logisitiek Manager
“Op een aangename en ongedwongen wijze wist Fongers & Fongers mij te overtuigen om eens het gesprek aan te gaan met Ottevanger. Zelf zag ik het toen wat anders, maar na het eerste gesprek draaide dat volledig om. Knap stukje inlevingsvermogen van Fongers & Fongers om dat boven water te krijgen. Ondertussen al bijna een jaar met veel plezier bij Ottevanger aan de slag!”
Dennis Tijdink – Ottevanger | Sales manager
“Zeer geïnteresseerd in mijn wensen en mijn interesses. Hierdoor komen ze met passende vacatures. Ik kreeg veel tips en advies en ze bleven zeer betrokken bij de sollicitaties. Zeker een aanrader!”
Jet Reijers – Svedex | Projectbegeleider / koperskeuze
“Een echte aanrader! Fongers & Fongers. persoonlijk, betrokken en luisteren naar jou wensen, hierdoor komen ze met passende vacatures maar weten ook out of the box te denken. En ze verliezen je niet uit het oog.”
Cyriel Menke – Takkenkamp | Werkorganisator
Fongers & Fongers geeft een waardevolle input voor een effectieve employer branding strategie. Onze samenwerking is zeer succesvol en heeft geresulteerd in uitzonderlijk goede matches!"
Linda van de Maat – Hanskamp | Algemeen manager
Fongers & Fongers geeft een waardevolle input voor een effectieve employer branding strategie. Onze samenwerking is zeer succesvol en heeft geresulteerd in uitzonderlijk goede matches!"
Richard van de Boom | Algemeen manager
Fongers & Fongers geeft een waardevolle input voor een effectieve employer branding strategie. Onze samenwerking is zeer succesvol en heeft geresulteerd in uitzonderlijk goede matches!"
Linda van de Maat – Hanskamp | Algemeen manager
Fongers & Fongers geeft een waardevolle input voor een effectieve employer branding strategie. Onze samenwerking is zeer succesvol en heeft geresulteerd in uitzonderlijk goede matches!"
Richard van de Boom | Algemeen manager