Nieuws
Gepubliceerd: 18-12-2019

Zet jij je bedrijf in 2020 online in de Spotlights?

Onlinevideo blijft maar populairder worden. In Nederland zijn er inmiddels meer dan 8,5 miljoen gebruikers van YouTube.

Je denkt er misschien niet zo veel over na, maar YouTube is na Google de tweede grootste zoekmachine! Maar niet alleen YouTube houdt van video, ook Google geeft voorrang aan bedrijven die actief zijn op dit videoplatform. Dus het plaatsen van video’s op YouTube helpt je op meerdere vlakken. Dat betekent dat bedrijven die geen actieve YouTubestrategie hebben, daardoor enorme kansen missen, zowel nationaal als internationaal.

Leuke weetjes… volgens recent onderzoek van (hardwarefabrikant) Cisco bestaat in 2021, 82 procent van al het internetverkeer uit videocontent én Facebook heeft al aangegeven dat in 2020 maar liefst 75% van hun content zal bestaan uit video. Je kijker binden en (blijven) boeien wordt nog belangrijker. Met interactieve video combineren we deze twee cruciale factoren. Binden en boeien van je ideale kandidaat en optimaal gebruik maken van moderne media. ‘Future proof’ recruiten!’

Onze website is inmiddels Google for Jobs ready en tevens hadden wij afgelopen jaar een toename in de bedrijfs- en videovacatures waarmee onze opdrachtgevers zich online profileren.

Onlangs heeft Laura deze video gedraaid bij DRU te Duiven!

Ons advies, begin 2020 met het inrichten van je YouTube channel en het uploaden van video’s; want ze helpen bij je ranking. Meer over dit onderwerp weten of zelf een bedrijfs- of vacaturevideo laten maken? Diana komt je er graag meer over vertellen!