Nieuws
Gepubliceerd: 26-06-2019

⭐️FEED YOUR BRAIN OR REMAIN THE SAME ⭐️

⭐️FEED YOUR BRAIN OR REMAIN THE SAME ⭐️

De arbeidsmarkt van vandaag vraagt om meer dan alleen het invullen van vacatures. Arbeidsmarktcommunicatie en recruitment draaien steeds meer om impact. Wat maakt een vacaturetekst los bij een doelgroep? Hoe laat je bij bezoekers van jouw website een onuitwisbare indruk achter? Hoe weet je van een afgewezen sollicitant een ambassadeur te maken?

Natuurlijk willen we hier altijd nog meer van weten dus namen Chantal en Diana deel aan het event Werf&Live 2019.

Zij werden geïnformeerd over de laatste trends rondom digitaal werven, arbeidsmarktcommunicatie, kunstmatige intelligentie en automatisering. Dit werd ondersteund door sprekers van Tony’s Chocolonely, de IKEA Group, Nederlandse Spoorwegen en Techsharks B.V.

Op deze wijze zijn we altijd in staat om op de nieuwste wijze de meest talentvolle kandidaten voor onze opdrachtgevers te vinden en te enthousiasmeren!

Natuurlijk was er ook ruimte voor een beetje gekkigheid, zoals hier bij de photo booth (fotograaf Judith Snel).